vrijdag 12 oktober 2012

Jachtslot fair - Give away





Gisteren bij het Jachtslot Mookerheide foto's gemaakt voor
Efforts Life Style
Dit om de sfeer weer te kunnen geven van onze 
stand op de Jachtslotfair van volgend weekend.
19, 20 en 21 oktober 2012

Pure Natuurlijke Schoonheid
dat is waar wij voor gaan...


Graag nodig ik jullie uit 
Maar.. ik maak het nog aantrekkelijker,
 ik ga 2 keer twee vrijkaarten weggeven.
 Hier op mijn blog, maar ook op mijn Facebook Pagina.


Wat moet je doen om in aanmerking te komen voor de toegangskaarten?
Plaats onderstaande foto op je blog met een link naar deze post. 
En wordt volger van mijn blog, als je dat nog niet bent.
Woensdag zal ik bekend maken wie de kaarten heeft gewonnen.

Op mijn FB-pagina geeft ik tevens twee vrijkaarten weg.
Daarover is daar te lezen wat te doen..

Heel veel succes!
 Patricia 






15 opmerkingen:

Blomkje en Wenje zei

Wat een prachtige foto's! Ik vind die hortensiakrans helemaal geweldig!

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

lia zei

Ik heb net even gekeken, en misschien dat ik wel even kom kijken. Lijkt me leuk..... Dus ik ga je linken.
En wie weet zie ik je daar.

Fijn weekend
Liefs Lia

saskia zei

we hebben dezelfde laarzen wat zijn die super he .
mooie foto's mooie herfstsfeer .
en wat is je hart leuk geworden .
ik doe natuurlijk mee met deze erg leuke give away.

een fijn weekeind grtjs saskia

Krek wak wou zei

Wat een heerlijke landelijke foto's! Leuk met de laarzen!
Groetjes weer van Nicole

Huis in de Provence zei

Prachtige foto's.....helaas woon ik te fair om om bezoek te gaan bij de fair...Jij ieder geval heel veel plezier volgend weekend.

Gr. Mirjam

Haikey love of living zei

Heb je de krans met hortensia's zelf gemaakt?

Prachtig!!

Groetjes, Haikey

Haikey love of living zei

Heb je de krans met hortensia's zelf gemaakt?

Prachtig!!

Groetjes, Haikey

Alie zei

Zag het al eerder voorbijkomen. Zal wel heel gezellig worden daar in zo'n mooie omgeving. Fijn weekend, Alie

It's me zei

Wat leuk !!!ik doe graag mee....ik plaats de foto morgen even....zit met de iPad op de bank gaat veel moeilijker dan...liefs van mij...xxxx

Mirjam zei

Hoi Patricia,
Ik doe niet mee deze keer, want ik ben dat hele weekend aan het werk.
Maar ik heb toch even een linkje op mijn blog geplaatst...
Ik wens je een heel mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Petra zei

Ik zal morgen even de link op m'n blog zetten. Ik ben niet op de meeting maar doe iedereen maar de groeten en hopelijk tot een volgende keer..

Heel fijn weekend!

Pieta zei

Wat zijn je foto's weer geweldig.
Vooral die laarzen met de koffer. Veel succes met de fair.Zal wel geweldig leuk zijn.Ook voor de andere dames. Dus...een heel goed weekend.

anne zei

I wish I could make a crown like you do. It is so beautiful ! And the post cards : grogeous ! Do you sell them ?

Janny zei

Ik waag een gokje. Heb link en foto op mijn blog geplaatst.
Lieve groet,
Janny

Linda zei

Helaas, ik waag geen gokje dit keer. Moet tijdens de fair werken. Veel suc6 met je give-away.

Lieve groet, Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...